בואו נדבר על זה • הרב אייל אונגר

    יוסי ברויער Comments Off on בואו נדבר על זה • הרב אייל אונגר
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השקעה בקשר בין בני הזוג היא דבר חשוב, השקעה רבה מידי יכולה להוות בעיה. נשמע לא הגיוני? שאלו את הרב אייל אונגר. אחרי ניסיון של שנים רבות ואחרי אלפי שעות ייעוץ לזוגות בארץ ובעולם, מגיש הרב אונגר סדרת תכני שמע מוקלטים ע"ג דיסקים בשילוב עם ספרון הדרכה המוביל את בני הזוג צעד אחר צעד בדרך הנכונה.

    הערכה המכילה תכני שמע להאזנה מאירה את הנקודות האפלות בקשר בין בני הזוג, מנערת את האבק ממתחים ישנים ומנקה את הרגש לקראת חיי משפחה טובים יותר, נעימים יותר ונכונים יותר. בכל קטע מדבר הרב אונגר על חלק אחר בנושא בניית החיים המשותפים ומפרק את ההתנגדויות והכעסים הקטנים שמצטברים עם השנים, לגורמים.

    לדוגמא: זה קורה בכל בית, בחלקם יותר ובחלקם פחות אבל הבסיס זהה, הבעל מבטיח לעזור בבית, ושוכח. בפעם הראשונה, את מבליגה, בפעם המאה, את כבר מתפוצצת. והוא, לא מבין מה את רוצה, אז הוא שכח להוריד את הזבל, מה כבר קרה.

    אחד הגורמים המובילים למריבות וקשיים בזוגיות הוא ההבלגה. כאשר משהו לא בדיוק כפי שאת ביקשת, את מבליגה, אך זוכרת, וכאשר זה קורה שוב ושוב, את לאט לאט מתמלאת בכעסים ובתחושת אכזבה או פגיעה, כאשר מהצד השני זה נראה בהחלט לא מובן, למה כל כך הרבה כעס ופגיעה בגלל שכחה אחת של משהו לא חשוב בכלל.

    הרב אייל אונגר

    הרב אייל אונגר, בעל תואר דוקטורט בפסיכולוגיה המתמחה בתחום ייעוץ נישואין ומשפחה, מכיר את הסיטואציה הזו על כל גווניה, וכאשר מאחריו אלפי שעות ייעוץ לזוגות מרחבי העולם למגוון רחב של אנשים גמלה בליבו ההחלטה לנסות ולעזור לזוגות בדרך שתהיה מהירה עקב הצורך הדחוף של הזוגות לשפר ולייעל את מערך הנישואין שלהם מכיוון שהזמן שעובר ללא שיפור המצב מהווה תוספת התמרמרות ותסכול לבני הזוג ולכל המשפחה.

    התוצאה של החלטה זו היא "ערכת הזוגיות" העוסקת בנושאים: תקשורת בזוגיות, התמודדות עם דפוסי מריבה חוזרים ונשנים, החלטות משותפות, איך נתפקד יחד בצורה הטובה ביותר למרות סולם הערכים השונה, התמודדות עם הצורך, הרצון והיכולת לשנות את בן/ת הזוג, החזרה של הזוגיות לאיזון לאחר משבר ועוד נושאים רבים, חשובים ובסיסיים הנמצאים בכל מערך זוגי. הערכה מכוונת את בני הזוג על ידי שמיעת תכנים מקצועיים ותרגול מקצועי ומכילה תכני שמע וספרון שמסכם את הערכה ואת התרגילים המקצועיים.

    ערכת השיעורים

    הערכה בנויה בצורה כזו שבני הזוג צריכים להקדיש לא יותר מכמה דקות ביום של תרגול בשביל לשפר את הזוגיות, כאשר הניסיון מוכיח לנו כי האזנה לתכני השמע לבדה משפרת את הזוגיות, האזנה ושימוש בתרגילים המצורפים משנה את הזוגיות לחלוטין ומשפרת אותה לאין ערוך.

    עם ההתקדמות במסע אל שיפור החיים המשותפים לומדים בני הזוג כיצד לפרק את הכעסים, להעניק לחייהם המשותפים מימד חדש ונכון של ויתורים, הקרבות, והשקעה כאשר הכל בכמות ובזמן הנכונים.

    להזמנת הערכה חייגו עכשיו: 1-700-500-024



    0 תגובות